jueves, 17 de marzo de 2016

ESKERRIK ASKO

Doinua: Izkin hontatik idazten dizut
Gaia: Eskerrik asko


Nik egin behar detena da
zuri gauza hau kontatzea
egin dituzun gauz guztikgatik
mila esker esatea
zure familian partetikan
muxu pila jasotzea
gehiegi maite zaitugulako
berso hau oparitzea


Eskerrik asko guztia gatik
asko maite zaitut AITA
egun eta egun zu lanean
beti nei lagundu NAHITA
palizak ere hartzen dituzu
bizikletan IBILITA
guztia eskertu nahi nizuke
nik bihotzetik HASITA


Eskerrik asko ematen dizuet
eindako lanagatik
eta hori egitan dijoa
nire bihotz-bihotzetik
munduko familirik hobena
zerate unibertsotik
eta horregatikan ni nago
oso pozik txikitatik


Eskerrik asko guztiagatik
asko maite dizuedalako
eta bertxoak egiten ditut
gaur zuei abesteko
ta baita  ere egiten dizut
asko maite zaitudalako
eduki nahi zaitut
oreimenen betirako


Eskerrik asko aita eta ama
beti laguntzeagatik                     
guraso  hoberenak zerate
unibertso guztitik
 betidanik zaintzen didazue
oso txiki-txikitatik
eta horregatikan ni nago
txikitatik poz-pozik


Kaixo Alaitz polit hori nire
lengusina EDERRA
neri gustatzen zait zure
txikitako IRRIFARRA
badakit zuri gustatzen zaizkizu
urrak eta INTXAURRA
eta horregatikan daukazu
ogro baten INDARRA


Ni familiarekin nago
ni oso oso GUSTURA
amak dena prest dagoenean
deitzen digu BAZKALTZER
eta anaiak gero esaten du
goazen denok JOLASTERA
aita iritsitakoan denok
afaltzen dugu BATERA


No hay comentarios:

Publicar un comentario